Jdi na obsah Jdi na menu
 


Formy cvičení

Příspěvky

SPAL TO

9. 9. 2013

cvičební lekce pro každého, kdo chce vypadat k světu :-)

JEDNODUCHÉ, ÚČINNÉ - spalování tuku, zpevnění těla, cviky na problematické partie, žádné choreografie, žádné poskoky - cviky šetrné k Vašim kloubům. Přijďte vyzkoušet :-) letáček zde

 

 

PILATES - POWER JÓGA - zdravotní a relaxační cvičení

29. 1. 2013

PILATES A  POWER JÓGA - doporučujeme všem bez ohledu na věk, váhu a sportovní zdatnost - velmi jednoduché, ale účinné cviky, které zvládne opravdu každý!!! Zlepšíte si držení těla, naučíte se rovně stát a správně dýchat, ulevíte bolavým zádům, zpevníte NEJEN svaly podél páteře, uvolníte krční a bederní páteř...  a při relaxační hudbě se odreagujete od všedních starostí a odstraníte následky stresu, prevence před osteoporózou; velmi účinné na zpevnění středu těla (CORE), zpevnění břišních, zádových i hýžďových svalů, vhodný doplněk k rehabilitaci i ke všem druhům sportu jako kompenzace.

 

BOSU

29. 1. 2013

 

Účinné a velmi oblíbené posilovací lekce vhodné pro začátečníky i pokročilé, juniory, dospělé i aktivní dámy pokročilejšího věku, pro ženy i muže. VELMI ÚČINNÉ CVIČENÍ NA ZPEVNĚNÍ BŘIŠNÍCH SVALŮ A CELÉHO TĚLA. Zároveň PODPORUJE SPRÁVNÉ DRŽENÍ TĚLA, aktivuje svaly podél páteře a odstraňuje bolesti zad.