Jdi na obsah Jdi na menu
 


Formy cvičení

Příspěvky

INTERVALOVÝ TRÉNINK, KRUHOVÝ TRÉNINK

30. 8. 2016

v krátkých intervalech vystřídáte cardio i silovou zátěž, intenzivně procvičíte a posílíte většinu svalových skupin celého těla, spálíte tuk, zpevníte tělo. Náročnější trénink, ovšem bez krokových variací a choreografií. Přijďte vyzkoušet tuto oblíbenou formu tréninku, která brzy přináší své výsledky!

 

KILA DOLŮ

9. 9. 2013

cvičební lekce pro každého, kdo chce vypadat k světu :-)

JEDNODUCHÉ, ÚČINNÉ - spalování tuku, zpevnění těla, cviky na problematické partie, žádné choreografie, žádné poskoky - cviky šetrné k Vašim kloubům. Přijďte vyzkoušet :-) letáček zde

 

 

PILATES

23. 8. 2013

zdravotní cvičení pro každý věk - cvičení v pomalém tempu zaměřené na zpevnění hlubokých svalů, celkové protažení, vyrovnání svalových disbalancí, - zapojíte svaly zádové, břišní, svaly pánevního dna a mnohé další.. Při relaxační hudbě tvarujete dlouhé a štíhlé svaly, zpevníte svaly celého těla, srovnáte páteř, uvolníte krční a bederní páteř, pomůžete odstranit bolesti zad i hlavy,  zklidníte mysl, odbouráte stres a jeho následky, naučíte se rovně stát a správně dýchat. ...  Jednoduché, účinné - opravdu zvládne každý. Po odcvičení lekce Vám bude opravdu báječně, což v hojné míře potvrzují účastnice lekcí :-) - přijďte vyzkoušet :-)

Cvičíme Horní Bříza, Kaznějov, Třemošná - Exodus, 

 

Cvičení pro děti

29. 1. 2013

Cvičení pro maminky s dětmi (1-3 roky), cvičení pro děti od 6 do do 14 let - základy step aerobiku i tanečních stylů (ZUMBA) a DANCE AEROBIC,pro zpestření - švihadla, gymnastika, hry a soutěže a NOVINKA - DĚTSKÝ TEAM ROZTLESKÁVAČEK :-)  Pro šikovné a spolehlivé zájemce - zařazení do závodního teamu a nácvik pódiových skladeb pro veřejná vystoupení a soutěže.

 

PILATES - POWER JÓGA - zdravotní a relaxační cvičení

29. 1. 2013

PILATES A  POWER JÓGA - doporučujeme všem bez ohledu na věk, váhu a sportovní zdatnost - velmi jednoduché, ale účinné cviky, které zvládne opravdu každý!!! Zlepšíte si držení těla, naučíte se rovně stát a správně dýchat, ulevíte bolavým zádům, zpevníte NEJEN svaly podél páteře, uvolníte krční a bederní páteř...  a při relaxační hudbě se odreagujete od všedních starostí a odstraníte následky stresu, prevence před osteoporózou; velmi účinné na zpevnění středu těla (CORE), zpevnění břišních, zádových i hýžďových svalů, vhodný doplněk k rehabilitacím... -

 

BOSU

29. 1. 2013

 

Účinné a velmi oblíbené posilovací lekce vhodné pro začátečníky i pokročilé, juniory, dospělé i aktivní dámy pokročilejšího věku, pro ženy i muže. VELMI ÚČINNÉ CVIČENÍ NA ZPEVNĚNÍ BŘIŠNÍCH SVALŮ A CELÉHO TĚLA a zároveň PODPORUJE SPRÁVNÉ DRŽENÍ TĚLA, aktivuje svaly podél páteře a odstraňuje bolesti zad.

 

STEP AEROBIC - taneční i posilovací lekce

29. 1. 2013

STEP AEROBIC  - oblíbené, účinné a zábavné cvičení se stepem - stupínkem, účinné spalování tuku, zpevnění a  formování především dolní poloviny těla - hýždě, boky, stehna, doplněné na konci lekce posilováním břicha, při středeční hodině STEP WORKOUT - vydatné posílení i středu těla CORE.